Болашақ инженерлер
Мақсаты
Кемінде шағын қалалар мен ауылдардың 160 мектебінің, сондай-ақ моноқалалардың 27 мектебінің оқушылары үшін инженерлік құзыреттер саласында қосымша білім берудің қолжетімді және сапалы ортасын құру.
Жоба географиясы
Тапсырмалар
  • 1
    Кемінде 160 аудандық және 27 моноқалалардағы мектеп сыныптарын робототехниканы (конструкциялау, электротехника, бағдарламалау) үйрену үшін бағдарламалық жасақтаманы, конструкторды, электрониканы қамтитын бағдарламалық-аппаратты кешенімен жабдықтандыру
  • 2
    Кемінде 160 аудандық және 27 молоқалалардағы мектеп мұғалімдері үшін 80 академиялық сағат көлемінде "бастауыш және орта мектептегі Робототехника" біліктілікті арттыру курстарын өткізу.
  • 3
    160-тан кем емес аудандық мектептер мен моноқалалардағы 27 мектепке сапалы білім беру процесін қамтамасыз ету үшін Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА мақұлдаған қазақстандық оқу-әдістемелік кешендерді беру.
  • 4
    Сапалы білім беру процесін қамтамасыз ету үшін бүкіл оқу жылы бойы (айына кемінде 2 академиялық сағат, оқу жылына 18 академиялық сағат) мектептерді әдістемелік қолдауды жүзеге асыру
  • 1
    Кемінде 160 аудандық және 27 моноқалалардағы мектеп сыныптарын робототехниканы (конструкциялау, электротехника, бағдарламалау) үйрену үшін бағдарламалық жасақтаманы, конструкторды, электрониканы қамтитын бағдарламалық-аппаратты кешенімен жабдықтандыру
  • 2
    Кемінде 160 аудандық және 27 молоқалалардағы мектеп мұғалімдері үшін 80 академиялық сағат көлемінде "бастауыш және орта мектептегі Робототехника" біліктілікті арттыру курстарын өткізу.
  • 3
    160-тан кем емес аудандық мектептер мен моноқалалардағы 27 мектепке сапалы білім беру процесін қамтамасыз ету үшін Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА мақұлдаған қазақстандық оқу-әдістемелік кешендерді беру.
  • 4
    Сапалы білім беру процесін қамтамасыз ету үшін бүкіл оқу жылы бойы (айына кемінде 2 академиялық сағат, оқу жылына 18 академиялық сағат) мектептерді әдістемелік қолдауды жүзеге асыру
Бюджет
1 339 668 000 ₸
Жобаның жалпы құны 4 жыл
"Қазақстан халқына" Қоғамдық Қоры-673 200 мың теңге
Инженерлік білім беруді дамыту қоғамдық қоры-464 508 мың теңге
Жергілікті атқарушы органдардың бюджеттері - 201 960 мың теңге
Шығындар
Бағдарламаның 4 жылдық шығындары (2022-2026) 2 шығындар тобынан тұрады:
Қаржыландыру көздері
* )- "Қазақстан халқына" қоры;
** )- Инженерлік білім беруді дамыту қоғамдық қоры;
*** )- Инженерлік білім беруді дамыту қоғамдық қоры;
Білім беру процесін іске асыру процесінде мектептерді әдістемелік және техникалық қолдау
* )- жергілікті атқарушы органдар
** )- Инженерлік білім беруді дамыту қоғамдық қоры
Негіздеме
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің деректері бойынша 1000-нан астам мектеп робототехника зертханаларын ашты, 1700 мектепте 32 мың оқушы (оқушылардың жалпы санының 1% - дан азы) айналысатын Робототехника үйірмелері жұмыс істейді. Ауылдық жерлердегі балалар үшін мектептегі білім беру шеңберінде әрдайым жүзеге асырыла бермейтін танымдық қажеттіліктерді қанағаттандырудың бұл тенденциялары қол жетімсіз болып қалады.

Ауылдық жерлердегі балалар үшін қосымша білім алудың тең мүмкіндіктерін жасау үшін Қор серіктестермен бірлесіп "Болашақ инженерлер" бағдарламасын әзірледі. Ауылдық жерлерде, шағын қалаларда және моноқалаларда робототехниканы (конструкциялау, электротехника, бағдарламалау) зерделеу үшін балаларға қосымша білім берудің қолжетімділігін қамтамасыз етуді елді мекенде тұратын барлық балалар үшін аудандарда, шағын қалаларда және моноқалаларда бір жалпы білім беретін мектеп базасында инженерлік құзыреттер бойынша қосымша білім берудің Ресурстық орталығын құру арқылы іске асыру ұсынылады.
Қайырымдылық бағдарламасы, оның ішінде Қ.-Ж. Тоқаев еліміздің Президентінің оқушылардың инженерлік құзыреттерін дамыту тапсырмалары және оқу-ағарту министрлігінің қосымша білім беруге, оның ішінде инженерлік пәндер саласында, кемінде балалардың 85% тарту мақсаттары негізінде басталды, және инженерлік білім беруді қолжетімді, жаппай және сұранысқа ие етуге мүмкіндік береді. халықты қолдау бағдарламалары барлық мұқтаждардың қажеттіліктерін толығымен жаба алмайды.
Жағдайдың өзектілігі мен талдауы
Бастауыш және орта білім беру мекемелерінің 50% - дан астамы ауылдық жерлерде және/немесе шағын қалаларда орналасқан. Сол мектептерде Қазақстан Республикасы оқушыларының 45% - ы оқиды. Мекемелердің көпшілігі сапалы білім беру инфрақұрылымына, заманауи әдістемелерге және мұғалімдердің біліктілігін арттыруды ұйымдастыруға қол жеткізе алмайды. Бұл мәселе әсіресе Қазақстан Республикасының Президенті Қ.-Ж. Тоқаевтың балалардың зерттеуі үшін басымдық ретінде белгілеген инженерлік құзыреттерді дамыту саласында өткір тұр.

Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында ауылдық мектептер мен шағын қалалар үшін қолжетімді инженерлік құзыреттер саласындағы ашық олимпиадалар мен жарыстар жүйесі құрылмаған. Себептердің бірі - оқушылар мен мұғалімдерге жарыстарға дайындалуға және тең дәрежеде қатысуға мүмкіндік беретін бірыңғай білім беру кеңістігінің, стандарттар мен оқу-әдістемелік кешендердің болмауы.
Сонымен қатар, мектептерді инженерлік құзыреттілікті дамыту үшін жабдықтармен жабдықтаудың жалпы деңгейі едәуір өсті, бірақ бірыңғай әдістемелік тәсілдің болмауы әртүрлі қалалар мен облыстарда түбегейлі әртүрлі және кейде бір-бірімен үйлеспейтін білім беру траекторияларын құруға әкеледі. Сондықтан бағдарлама бастамашылары Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА-мен бірлесіп елімізде бірыңғай білім беру кеңістігін құруға мүмкіндік беретін робототехника бойынша оқу-әдістемелік кешендер әзірленіп, бекітілді.
Алушылардың мақсатты тобы
  • Инженерлік құзыреттерді зерттеуге қол жеткізе алатын кем дегенде 160 аудандық және 27 моноқалалық мектептердің 1-6 сынып оқушылары.
  • Қосымша біліктілік пен нәтижесінде "тәлімгер" мәртебесін және материалдық жағдайды жақсарту мүмкіндігін алатын аудандық мектеп мұғалімдері.
  • Мұғалімдер үшін қосымша оқу жүктемесін қамтамасыз ету, сол арқылы олардың табысын көбейту және соның салдарынан қосымша педагог кадрларды тарту мүмкіндігін алатын аудандық мектептердің директорлары.
Мерзімдері мен кезеңдері
Қыркүйек 2022 - мамыр 2026
(3 оқу жыл + инфрақұрылымды дайындау үшін 1 оқу жыл)
Ағымдағы мәртебе
Бағдарлама аясында 17 облыстың 189 мектебі (бекітілген бағдарлама бойынша 187 мектеп және донорлар есебінен 2 мектеп):
  • бағдарламалық жасақтаманы, конструкторларды, электрониканы қамтитын робототехниканы (құрастыру, Электротехника, бағдарламалау) зерттеуге арналған бағдарламалық-аппараттық кешенмен жабдықталған;
  • олар Ы. Алтынсарин атындағы ҰБА-мен мақұлданған қазақстандық оқу-әдістемелік кешендерді алды;
  • мектептердің 195 педагогы 80 академиялық сағат көлемінде "Бастауыш және орта мектептегі Робототехника" біліктілікті арттыру курстарын өтті.
"Инженерлік білім беруді дамыту" ҚҚ серіктесі есебінен бірыңғай стильдегі кабинеттерде косметикалық жөндеу жүргізілді, конструкторларды сақтауға арналған сөрелері бар шкафтар орнатылды.
Сондай-ақ, мектептерде робототехника бойынша үйірмелер ашылды, оқушылар үшін Олимпиадаға дайындық жүргізілуде (сәуір 2024 жыл).
Бірінші робототехника сыныбының ашылуы
Бағдарламаны іске асыру бойынша серіктестер
"Қазақстан халқына" Қоғамдық Қоры
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығы