Моноқалалардың кемінде 173 мектебі оқушыларының инженерлік құзыреттерін дамыту үшін қосымша білім берудің қолжетімді білім беру ортасын құру.
Қазақстан Республикасының 13 облысындағы 25 моноқала: Ақмола, Ақтөбе, Атырау, Шығыс Қазақстан, Жамбыл, Жетісу, Батыс Қазақстан, Қарағанды, Қостанай, Маңғыстау, Павлодар, Түркістан, Ұлытау облыстарында.
Жоба географиясы
Міндеттер
1
Робототехниканы зерттеу үшін кемінде 173 мектепті бағдарламалық-аппараттық кешенмен жабдықтау
2
173 мектепті интерактивті панельдермен жабдықтау
3
173 мектепте робототехника үйірмелерінің ашу
4
80 академиялық сағат көлемінде "Бастауыш және орта мектептегі Робототехника" курсы бойынша мектеп мұғалімдері үшін біліктілікті арттыру курстарын өткізу
5
173 мектепке қазақстандық оқу-әдістемелік кешендерін ұсыну
6
Сапалы білім беру процесін қамтамасыз ету үшін бүкіл оқу жылы бойы (айына кемінде 2 академиялық сағат, оқу жылына 18 академиялық сағат) мектептерді әдістемелік қолдауды жүзеге асыру
1
Робототехниканы зерттеу үшін кемінде 173 мектепті бағдарламалық-аппараттық кешенмен жабдықтау
2
173 мектепті интерактивті панельдермен жабдықтау
3
173 мектепте робототехника үйірмелерінің ашу
4
80 академиялық сағат көлемінде "Бастауыш және орта мектептегі Робототехника" курсы бойынша мектеп мұғалімдері үшін біліктілікті арттыру курстарын өткізу
5
173 мектепке қазақстандық оқу-әдістемелік кешендерін ұсыну
6
Сапалы білім беру процесін қамтамасыз ету үшін бүкіл оқу жылы бойы (айына кемінде 2 академиялық сағат, оқу жылына 18 академиялық сағат) мектептерді әдістемелік қолдауды жүзеге асыру
Бюджет
1 098 238 600 ₸
Бағдарламаның жалпы бюджеті
"Қазақстан халқына" ҚҚ - 778 500 000 теңге (моноқалалардың 173 жалпы білім беретін мектептерін робототехниканы зерделеуге арналған бағдарламалық-аппараттық кешенмен және интерактивті панельдермен жарақтандыру). "Инженерлік білім беруді дамыту" ҚҚ салымы - 319 738 600 теңге (кабинеттерді жөндеу, жиһаз жеткізу, мұғалімдерді оқыту, ОӘК қамтамасыз ету, әдіснамалық сүйемелдеу).
Негіздеме
Бастауыш және орта білім беру мекемелерінің 50% - дан астамы ауылдық жерлерде және/немесе шағын қалаларда орналасқан. Сол мектептерде Қазақстан Республикасы оқушыларының 45% - ы оқиды. Мекемелердің көпшілігі сапалы білім беру инфрақұрылымына, заманауи әдістемелерге және мұғалімдердің біліктілігін арттыруды ұйымдастыруға қол жеткізе алмайды. Бұл мәселе әсіресе Қазақстан Республикасының Президенті Қ.-Ж. Тоқаевтың балалардың зерттеуі үшін басымдық ретінде белгілеген инженерлік құзыреттерді дамыту саласында өткір тұр. (Мемлекет басшысы Қ. К. Тоқаевтың Қазақстан Республикасы Парламенті Мәжілісінің 11.01.2022 ж. отырысында сөйлеген сөзі).
Жергілікті атқарушы органдар сапалы білім беру ортасын құру бойынша қабылдап жатқан шараларға қарамастан, мектептердің материалдық-техникалық базасын нығайту қажеттілігі өзекті болып қала береді. 6909 күндізгі жалпы білім беретін мектептердің 5112 немесе 74% ауылдар мен моноқалаларда орналасқан, олардың тек 1646 немесе 32% робототехника және STEM кабинеттері бар.
Еліміздің 27 моноқаласында 379 жалпы білім беретін мектеп жұмыс істейді, 206 мектепте (54%) робототехника кабинеттері бар. Бағдарламаны іске асыру қалған 173 мектепті жабдықтауға мүмкіндік береді.
Қысқаша сипаттама
"Қазақстан халқына" ҚҚ бағдарламасы аясында моноқалалардағы 173 мектепті жарақтандыруды қаржыландыруды қамтамасыз етеді.(бағдарламалық-аппараттық кешендер, интерактивті панельдер)
"Инженерлік білім беруді дамыту" ҚҚ 3 жыл ішінде мектептерді әдістемелік сүйемелдеуді (айына кемінде 2 академиялық сағат, оқу жылына 18 академиялық сағат), педагогтердің біліктілігін арттыруды, 1-6 сынып оқушыларына робототехника бойынша оқу-әдістемелік кешендерді ұсынуды, бағдарламаны іске асыру барысын Талдамалық сүйемелдеуді, облыстық және облыстық республикалық олимпиадалар, бағдарламалық-аппараттық кешендер мен интерактивті панельдерді жеткізуді жүзеге асырады. Сондай-ақ, Бірыңғай стильдегі кабинеттерге жөндеу жүргізеді, жиһаз орнатады (конструкторларға арналған сөрелері бар үстелдер).
Қазақстан Республикасы оқу-ағарту министрлігінің "Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығы" РМҚК "Бастауыш және орта мектептегі Робототехника" бағыты бойынша кемінде 80 академиялық сағат көлемінде мектеп педагогтері үшін біліктілікті арттыру курстарын өткізді.
Алушылардың мақсатты тобы
173 мектептің 1-6 сынып оқушылары мен мұғалімдері.
Мерзімдері мен кезеңдері
Маусым 2023 – мамыр 2026
Бағдарламаның нормативтік - құқықтық базасын дайындау (бұйрықтар, регламенттер, жабдықтар тізімі, қатысушы мектептердің қорытынды тізілімі, меморандум, жол картасы, бірлескен қызмет туралы шарт).
173 мектепті жарақтандыру және педагогикалық құрамды даярлау (сыныптарды безендіру, жабдықтарды жеткізу және педагогтердің біліктілігін арттыру курстарын өткізу).
Әдістемелік, техникалық қолдауды және жыл сайынғы олимпиадаларды өткізуді қоса алғанда, білім беру процесін іске асыру.
Ағымдағы мәртебе
2023 жылғы желтоқсанда бағдарлама шеңберінде 25 моноқаланың 173 мектебін бағдарламалық жасақтаманы, конструкторларды, электрониканы қамтитын робототехниканы (құрастыру, Электротехника, бағдарламалау) зерттеуге арналған бағдарламалық-аппараттық кешенмен жабдықтауы аяқталды.
"Инженерлік білім беруді дамыту" ҚҚ серіктесі есебінен бірыңғай стильдегі кабинеттерде косметикалық жөндеу жүргізілді, конструкторларды сақтауға арналған сөрелері бар полигон-үстелдер орнатылды.
177 педагог біліктілікті арттыру курстарынан өтті. Бағдарламаны іске асыру жалғасуда. Жергілікті атқарушы органдар робототехника бойынша үйірмелер ашу бойынша жұмыс жүргізуде. Жобамен үш жыл ішінде 35 мыңға жуық оқушы қамтылады. Жалпы 2 жыл ішінде бағдарлама аясында 362 мектеп робототехникалық жиынтықтармен жабдықталған.
Бағдарламаны іске асыру бойынша серіктестер
"Қазақстан халқына" Қоғамдық Қоры
Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығы